در این مقاله قصد داریم در مورد کافی شاپ های تهران و جزئیات آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و در آخر بهترین کافی شاپ تهران را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

کافه های تهران

این روزها یکی از تفریحات جوانان، گشت و گذار در کافی شاپ های تهران است. وقت گذراندن در فضای برخی از کافه‌ها، لحظات دلپذیری را رقم می‌زند.

هر کافه‌ای با اتمسفر خاص خودش می‌تواند مناسب برای قرارهای متفاوتی باشد. برخی برای قرارهای کاری و برخی دیگر برای قرارهای عاشقانه مناسب هستند که در ادامه چند نمونه از آنها را معرفی می‌کنیم.

کافی شاپ های معروف تهران1

منو کافی شاپ های تهران

کافی شاپ آکادمی هنر فارابی مانند دیگر کافی شاپ‌ها از منو نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای جذابی برخوردار است. ویژگی که این کافی شاپ را از دیگر کافی شاپ‌ها متمایز می‌کند، موسیقی زنده‌ای است که توسط هنرجویان آکادمی هنر فارابی در این کافه موزیک اجرا می‌شود.

می‌توانید ساعت‌ها در این کافه زیبا بنشینید و از اجرای موسیقی زنده آن لذت ببرید. البته این کافه مربوط به آکادمی هنر فارابی بوده و نه تنها برای هنرجویان آکادمی، بلکه برای دیگر مشتریان نیز خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

تنوعی که در منو این کافه وجود دارد، به شما اجازه می‌دهد تا هر آیتمی را که دوست دارید، سفارش دهید. قهوه‌های گرم و سرد، انواع دم‌نوش‌ها، چای، شیک و اسموتی با طعم‌های متنوع از آیتم‌های اصلی منو این کافه هستند. تمامی این آیتم‌ها به بهترین شکل ممکن سرو می‌شود تا شما رضایت کامل را جلب کنند.

لوکس ترین کافی شاپ های تهران

در کافه‌های لوکس تهران شما شاهد بهترین آیتم‌های غذا و نوشیدنی هستید که توسط پرسنلی حرفه‌ای سرو می‌شوند. در کافی شاپ آکادمی هنر فارابی هم تمامی این خدمات به شما ارائه می‌شود. پرسنل‌هایی حرفه‌ای در این فضا مشغول هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. اگر که از هنرجویان این آکادمی هستید، می‌توانید بعد از کلاس به کافه این مجموعه سری زده و از فضا و اتمسفر زیبای آن لذت ببرید.

اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌هایی است که کافه هنر فارابی را به یکی از لوکس‌ترین کافی شاپ های تهران تبدیل می‌کند. همان‌طور که گفته شد، موسیقی زنده توسط هنرجویان همین آکادمی اجرا می‌شود و اتمسفری جذاب را به وجود می‌آورد. تمامی موسیقی‌های کلاسیک ایرانی و خارجی در این کافه اجرا می‌شود.

همین موضوع این کافه را به یک فضای خوب برای قرارهای عاشقانه، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است. بودن در چنین فضایی همراه با خانواده یا دوستان لحظات خوب و دلنشینی را می‌سازد.

کافی شاپ های معروف تهران2

کافی شاپ های معروف تهران

کافی شاپ آکادمی هنر فارابی مانند معروف‌ترین کافی شاپ های تهران، خدماتی بی نقص را به شما ارائه می‌کنند. در این فضا می‌توانید طعم جذابی از قهوه را در کنار موسیقی زنده‌ای توسط هنرجویان این آکادمی اجرا می‌شود، تجربه کنید. همچنین، برای رفع خستگی بعد از کلاس خود در این آکادمی، کافی است چند دقیقه را در این کافه سپری کنید تا تمامی خستگی شما رفع شود.

این کافه لحظاتی دلپذیر و خاص را برای همه مشتریان خود می‌سازد. حتی اگر از هنرجویان این آکادمی هم نیستید، امکان استفاده از کافه این مجموعه را دارید.

سرو بهترین قهوه‌ها و دیگر نوشیدنی‌های گرم و سرد از ویژگی‌های این کافه است. در هر ساعتی از روز می‌توانید هر آیتمی از منو کافه را سفارش داده و آن را میل کنید.

سرعت در سرو سفارش بسیار بالا بوده و نیازی نیست تا مدت زمان زیادی را برای آماده شدن سفارشتان صرف کنید. همچنین، موسیقی زنده‌ای که در کافی شاپ هنر فارابی اجرا می‌شوند، گذر زمان را بسیار دلپذیر می‌کند. ساعت‌ها ماندن در این کافه، آرامش و لحظات خوبی را برای هر فردی به همراه دارد.

گران ترین کافی شاپ های تهران

معمولاً در گران‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های تهران، موسیقی زنده اجرا می‌شود. همین موضوع هم آنها را به کافه‌های گران تبدیل می‌کند. هزینه‌ای که باید صرف دعوت به همکاری از خوانندگان و نوازندگان شود، به هزینه سرو میز و استفاده از خدمات کافه اضافه می‌شود.

کافی شاپ هنر فارابی تهران، با کمک اجرا زنده توسط هنرجویان خود آکادمی، تبدیل به یکی از کافه‌های گران تهران شده است. البته هزینه و قیمت‌های منو این کافی شاپ به نسبت دیگر کافه‌های گران تهران بسیار معقول‌تر بوده و جای نگرانی نیست!

منو کافه هنر فارابی تهران قیمت‌های مناسبی دارد و با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار معقول است. همچنین، اجازه دارید تا ساعت‌ها در فضای این کافه بمانید و با آرامش کامل سفارش خود را میل کنید. این کافه یک فضا برای قرارهای عاشقانه، دورهمی خانوادگی، قرارهای دوستانه و گذراندن زمان تا تشکیل کلاس در آکادمی است.

بهترین کافی شاپ های تهران برای قرار عاشقانه

کافی شاپ هنر فارابی تهران یک انتخاب خوب برای قرارهای عاشقانه هم می‌تواند باشد. این کافه با اجرا موسیقی زنده‌ای که دارد، یک فضای عاشقانه برای زوج‌ها ایجاد کرده و لحظات زیبایی را برای آنها می‌سازد. لذت بردن از موسیقی‌های عاشقانه در یک قرار دو نفره، خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن هر زوجی می‌سازد. میزهای دو نفره و فضای دنج و آرامی که این کافه دارد، ساعت‌ها ماندن در آنجا را دلپذیر می‌کند.

اگر یک زوج عاشق هستید، به کافه هنر فارابی سری بزنید و لحظات عاشقانه خود را در این فضا بسازید. نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار فرد مورد علاقه زندگی‌تان، طعم شیرینی پیدا خواهد کرد که می‌توانید آن را در این کافه تجربه کنید.

کافی شاپ های تهران برای تولد

کافی شاپ های تهران برای تولد مکان هایی مناسب برگزاری جشن های مختلف از جمله تولد هستند و خدماتی همچون کیک، تزیینات و عکاسی را در اختیار شما می‌ گذارند، تا لحظاتی به ‌یاد ماندنی را برای خود ثبت نمایید.

کافی شاپ های تهران شمار بسیاری دارند، که انتخاب بسیاری از افراد برای قرار های عاشقانه، کاری، دورهمی ‌های خانوادگی و… هستند و به عبارتی کافی شاپ های تهران یکی از بهترین مکان های دیدنی تهران محسوب می ‌شوند. در این بین بعضی افراد از کافی شاپ های تهران به ‌عنوان مکانی برای برگزاری جشن گرفتن تولد استفاده می ‌کنند. امروزه عوامل متعددی همچون فضای محدود خانه ‌‌ها، آپارتمان ‌نشینی، سختی تهیه وسایل و تزیین غذا و… سبب شده ‌اند که عده ‌ای کافی شاپ های تهران را برای مراسم خود در نظر بگیرند.

در این گونه مراسم که در کافی شاپ های تهران برگزار می شود، دیگر نیازی نیست که به طور شخصی تدارک برگزاری مراسم و جشن را بر عهده بگیرید و تنها بایستی زمان و تعداد مهمانان تولد را با کافه هماهنگ نمایید تا با خیالی آسوده، لحظاتی شگفت ‌انگیز و به‌ یادماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. برای برگزاری تولد در کافی شاپ های تهران باید از قبل جا رزرو نمایید و در رابطه با ساعت حضور مهمانان، ساعت رزرو میز، نوع تزیین و چیدمان میز تولد با مسئولان و متصدیان کافه هماهنگ باشید.

از آنجا که بعضی کافه ‌ها مناسب جشن تولد نیستند و یا این که اجازه این کار را نمی‌ دهند؛ بهتر است از قبل در رابطه با این امکان با کافه مد نظر صحبت نمایید.

مجموعه هنر فارابی دارای کافه ای خاص می باشد که در آن هنر جویان موسیقی این مجموعه به تمرین و نواختن ساز می پردازند، بنابر این در این مکان علاوه بر لذت بردن از فضا و قرار کاری یا عاشقانه خود می توانید از هنر نواختن ساز آن هم به صورت زنده لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان هنر فارابی در ارتباط باشید.

بهترین کافی شاپ های تهران برای قرار کاری

برخی از افراد بعد از یک روز خسته کننده و سخت که داشته اند، به دنبال محیطی آرامش بخش هستند، که در آن به آرامش برسند و کمی استراحت نمایند. برخی هم برای قرار کاری، عاشقانه یا به همراه خانواده کافی شاپ های تهران را برای گذراندن وقت انتخاب می کنند و …

بی شک محیط کافی شاپ های تهران برای قرار های کاری بسیار مناسب است. تشکیل جلسات و ملاقات های کاری به دلیل محیط نسبتا رسمی بعضی کافی شاپ های تهران، یکی از کاربرد های این مکان های دوست داشتنی است. باید بدانیم که همه کافی شاپ های تهران برای قرار کاری مناسب نیستند، چرا که برخی از آن ها رویکردی خاص دارند، برای مثال در تهران کافه هایی با عنوان مکانی برای قرار های عاشقانه به شهرت رسیده اند و یا برخی دیگر به عنوان محلی برای دورهمی های خانوادگی. پس بنابر این هر کافه ای برای قرار های کار آن هم از نوع رسمی آن چندان مناسب نیست. کافه مجموعه هنر فارابی با دارا بودن محیطی رسمی در عین حال گرم و صمیمی می تواند انتخابی مناسب برای قرار های کاری شما عزیزان باشد. بسیاری از هنرجویان موسیقی و اساتید این آموزشگاه در این کافه به تبادل نظر و بحث و گفت و گو می پردازند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

کافی شاپ های تهران با فضای باز

رستوران یا کافی شاپ های تهران با فضای باز چیزی نیست که به تازگی طرفدار پیدا کرده باشد. اغلب اوقات وقتی دوس داریم خارج از خانه وقت بگذرانیم، ترجیح می دهیم فضاهای باز را انتخاب کنیم ( البته اگر دمای هوا مناسب باشد). کافی شاپ های تهران با فضای باز از آن تجربه ‌های ناب و دلخواه است؛ نوشیدن قهوه و نوشیدنی گرم در بالکن، همراه با صدای بادی که در لای درختان می ‌پیچد را نمی توان با هیچ ‌چیزی عوض کرد.

این روز ها نیز، به‌ دلیل کرونا، افراد بسیاری کافه فضای باز را برای دورهمی و دیدار انتخاب می‌ کنند. تعداد کافی شاپ های تهران با فضای باز نیز چندان کم نیست و شما با جستجویی ساده و نیز پرس و جویی از دوستان می توانید به گزینه ای خوب برسید.

ممکن است کافی شاپ های تهران با فضای باز خیلی بزرگ هم نباشند، ولی این کافه ها یکی از صمیمی‌ ترین فضا های دورهمی خانوادگی و نیز برای دیدار با دوستان هستند.

کافی شاپ های تهران با قیمت مناسب

جدای از کیفیت خوب و نیز محیط جذاب و جالب کافی شاپ های تهران، فاکتور قیمت نیز بسیار حائز اهمیت است و برای ما ایرانیان همیشه جزو موارد مهم و اساسی بوده است. کافی شاپ های تهران، به دلیل رقابتی بودن این بازار تلاش در ارائه قیمت مناسب برای جذب بیشتر و حداکثری مخاطب دارند. کافه هنر فارابی علاوه بر ارائه خدمات کافی شاپ در بهترین و بالا ترین حالت ممکن، همیشه به قیمت مناسب و منصافه نیز توجه داشته است.

باید توجه داشت که کافه موزیک مجموعه هنر فارابی، علاوه بر سرو خوراکی به صورت زنده محلی برای اجرای موسیقی زنده هنرجویان است که این مورد کافه هنر فارابی را از سایر کافه بسیار متمایز تر می نمایند. به دلیل تخخصی بودن این امر (کافه در کنار موسیقی زنده و فاخر) متاسفانه تعداد کمی از کافی شاپ های تهران قادر به اجرای چنین روشی هستند. توجه داشته باشید که گوش دادن به موزیک می ‌تواند شما را به یک سفر ببرد. به همین سبب یک رستوران یا کافه با امکان موسیقی زنده به ویژه برای برگزاری مراسم ‌های خاص مانند سالگرد ازدواج، تولد و… گزینه‌ خوب و فوق ‌العاده ‌ای است. حتی گوش دادن به موسیقی زنده در رستوران ‌ها و کافه‌ ها برای یک بعد ظهر ساده هم ایده ‌آل است.

اگر شما عزیزان هم علاقه مند به فضایی هنری همراه با موسیقی زنده هستید و در عین حال کیفیت و قیمت خدمات نیز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، کافه موزیک مجموعه هنری فارابی یک انتخاب درست و مطمئن برای شما است. برای اطلاع از نحوه برگزاری جشن ها و رزرواسیون با این کافه در ارتباط باشید. به امید دیدار شما عزیزان هنر دوست در این محفل هنری.

کافی شاپ های معروف تهران

کافی شاپ های شمال تهران

در شمال تهران کافه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و لحظات خود را در آنجا سپری کنید. کافی شاپ هنر فارابی یکی از کافی شاپ های تهران در محدوده شمال است.

دسترسی به این کافه بسیار راحت و سریع است، به‌طوری که همه افراد از هر محله‌ای می‌توانند به آن جا بروند. البته اگر در محدوده شمال تهران زندگی می‌کنید، در زمان کمتری به کافی شاپ آکادمی هنر فارابی می‌رسید.
آکادمی هنر فارابی در محله میرداماد تهران قرار دارد. دسترسی به این محله، هم با وسایل نقلیه عمومی و هم ماشین شخصی امکان‌پذیر است.

کافی شاپ در میرداماد

اگر به دنبال یک کافی شاپ در میرداماد برای قرارهای دوستانه و یا جلسات کاری هستید، گزینه‌های زیادی را در پیش رو خواهید داشت. تعداد کافی شاپ میرداماد بسیار زیاد است و در هر خیابان و مجتمع خریدی می‌توان کافه‌های متعددی را مشاهده کرد.

این امر سبب شده تا افراد برای پیدا کردن کافی شاپ در میرداماد، نیاز به گذراندن وقت زیادی نداشته و یک کافه مناسب را به راحتی در نزدیکی خود پیدا کنند.

در حال حاضر بیشتر کافی شاپ‌های میرداماد علاوه بر سرو نوشیدنی و عصرانه، غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا را برای مشتریان خود سرو می‌نمایند. از این رو در این کافه‌ها می‌توانید وعده‌های غذایی ظهر و شب را نیز سرو کنید.

از جمله بهترین های کافی شاپ میرداماد میتوان به هنر فارابی اشاره کرد. از جمله ویژگی های این آموزشگاه می توان به این مورد اشاره کرد که در این مجموعه علاوه بر آموزش انواع آلات موسیقی و کلاس های موسیقی متنوع با وجود اساتید برجسته و متخصص در این حوزه، اثبابی را فراهم کرده تا هنر آموزش به اجرای زنده برای مراجعین کافی شاپ بپردازند. با وجود این امر علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای مشتریان کافی شاپ میداماد، میزان اعتماد به نفس و آرامش خاطر هنرجویان نیز به طرز قابل توجهی بالا می رود.

هزینه کافی شاپ های میرداماد

هزینه‌ای که باید برای سرو یک نوشیدنی یا خوردن یک غذای ایتالیایی در کافی شاپ میرداماد بپردازید، به فاکتورهای زیادی وابسته است. معمولا هرچقدر کافه یا رستوران از کیفیت بالاتر و یا محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، هزینه بیشتری را از مشتریان خود دریافت خواهند نمود.

اما اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم از آنجایی که میرداماد جزو محله‌های پرطرفدار تهران است، هزینه کافی شاپ‌های آن نیز کمی بالا است. برای همین بهتر است پیش از انتخاب یک کافه رستوران یا کافی شاپ در میرداماد، منوی آن را بررسی کرده و سپس برای رزرو میز در آن اقدام نمایید.

معرفی بهترین کافی شاپ های تهران

آموزشگاه موسیقی هنر فارابی با داشتن سال ها تجربه در رابطه با آموزش موسیقی به صورت حرفه ای و کشف استعداد در زمینه های مختلف موسیقی اعم از خوانندگی ، آهنگسازی و نوازندگی آماده ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان عزیز می باشد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

۰۲۱۲۲۹۲۰۸۸۸
۰۲۱۲۲۹۲۰۸۸۹
۰۹۳۳۵۶۰۶۰۶۶

برای اطلاع از سایر خدمات آموزشی و ارتباط با ما به آدرس اینترنتی www.honarefarabi.com مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

آدرس: میرداماد،میدان محسنی، خیابان شاه نظری، پلاک ۳۱ (۲۰۰متر پایینتر از میدان محسنی بین کوچه نازآفرین و ابن سینا) طبقه سوم

در آخر

کافی شاپ های تهران تنوع بالایی دارند. این روزها در هر گوشه تهران که قدمی بزنید، بسیاری کافه‌های جذاب و زیبا پیدا می‌کنید که هر کدام اتمسفر و فضای خاصی دارند. ولی کافی شاپ هنر فارابی از ویژگی‌های خاص و جذابی برخوردار است که آن را از دیگر کافه‌ها متمایز می‌کند.

سوالات متداول کافی شاپ های تهران

در شمال تهران کافه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و لحظات خود را در آنجا سپری کنید. کافی شاپ هنر فارابی یکی از کافی شاپ های تهران در محدوده شمال است…

معمولاً در گران‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های تهران، موسیقی زنده اجرا می‌شود. همین موضوع هم آنها را به کافه‌های گران تبدیل می‌کند. هزینه‌ای که باید صرف دعوت به همکاری از خوانندگان و نوازندگان شود، به هزینه سرو میز و استفاده از خدمات کافه اضافه می‌شود…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *